برگزاری نخستین دوره آموزشی تربیت مروجین بهره وری گاز در تبریز

خرید بک لینک
به گزارش نصر نیوز، رئیس امور بهره وری شرکت ملی گاز ایران ، با اعلام این مطلب گفت : موضوع بهره وری ، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، به صورت جدی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.

فرید بن سعید هدف از برگزاری این دوره را استقرار چرخه بهره وری در شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی و همچنین اندازه گیری بهره وری شرکت های گاز استانی در راستای ارتقای بهره وری دانست و افزود : شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همواره پیشرو در مباح امور بهره وری و تحول اداری است .

منبع خبر و ادامه مطلب را ار اینجا پیگیری نمایید.


برچسبها: دانلودرایگان, دوره های آموزشی, دانلودکتاب, آموزش مجازی, کانال فریدبن سعید گروه پژوهشی و صنعتی پارسیان و آریان ...

ما را در سایت گروه پژوهشی و صنعتی پارسیان و آریان دنبال می‌کنید

برچسب: برگزاری,نخستین,دوره,آموزشی,تربیت,مروجین,بهره,وری,گاز,تبریز, نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:48

صفحه بندی