
به گزارش نصر نیوز،xa0 رئیس امور بهره وری شرکت ملی گاز ایران ، با اعلام این مطلب گفت : موضوع بهره وری ، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، به صورت جدی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است. فرید بن سعید هدف از برگزاری این دوره را استقرار چرخه بهره وری در شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی و همچنین اندازه گیری بهره وری شرکت های گاز استانی در راستای ارتقای بهره وری دانست و افزود : شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همواره پیشرو در مباح امور بهره وری و ت...
ادامه مطلب
09:461394/3/3 يكشنبهرئیس امور بهره وری و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران خبر داد: تربیت ارزیاب ملی در سطح ستاد شرکت ملی گاز ایران xa0 رئیس امور بهره وری و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران، از تربیت ارزیاب ملی در سطح ستاد این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فرید بن سعید با اعلام این خبر تصریح نمود: در روز 29 اردیبهشت امسال طی مراسمی گواهینامه های ملی به 20 ارزیاب که در سال 93 به صورت کارگاهی و تئوری، مهارت های ارزیابی را آموخته و در ارزیابی طرح تکریم به عنوان مشاهده گر حضور داشت...
ادامه مطلب